pembuka bicara

Tuesday, August 28, 2012

nasi arab la pulak......

actually nie entry tuk bulan posa hari tu tp mummykan bz...bz wat kuih tunjuk kuih raya kat kedai...so lambat la nak kuarkan citer kat sini....hehheheh

disebabkan mummy dah ketagih makanan arab skang nie..lebih2 lagi nasi mandy...so sejak pindah utara nie byk la jugak restoran arab yg mummy dah terjah..tp kebanyakannya kat alor star...cuma kali nie...kitaorng dpt info pasal restoran arab nie kat sungai petani plak...dekat la sikit ngan tempat ktorgkan....

restoran nie xde la besar sgt tp agak selesa la...sebab 2 tingkat...past tu tempat duduk pun tersusun jer...sapa2 nak makan sambil bersila pun boleh jugak cuma mummy x sempat nak amik gambar ..maklum la perut dah lapar....nampak nasi mandy dah x hengat apa dah....heheheh

pada sapa2 nak pi restoran nie...senang jer...shop lot dia sebelah tecso taman lagenda height.....parking pun byk.....cuma time bulan posa dorang hidangkan nasi mandy kambing ngan ayam.....past tu kebab jer...so menu yg lain leh cuba time bulan lain pulak la yer...


nie la restoran tu...ARABIAN MENDY......time bulan posa dorang tambah canopy tu so x bape nak perasan sgt klau tgk sekali imbas je.....




nie nasi mandy dlm dulang...klau dtg ramai2 lebih baik order camnie...jimat sikit...satu dulang nasi mandy kambing rm45....nasi mandy ayam rm33.....



nie pulak nasi mandy order sepinggan2.....nasi mandy kambing rm12..nasi mandy ayam rm10
kambing ngan ayamnya sgt2 la lembut....nasi plak sedap and panjang2....hehehhe

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

from me...

http://www.emocutez.com